Followers

Saturday, March 12, 2011

Filem Hikayat Merong Mahawangsa


ALHAMDULILLAH dengan Izin Allah s.w.t SC dapat bertemu sekali lagi dengan pembaca setia blog SC dan pada kali ini SC ingin berkongsi maklumat mengenai sebuah Filem Keluaran KRU Studio iaitu Hikayat Merong Mahawangsa.

Filem ini SC jangkakan akan meletup di pawagam-pawagam tanah air dan mungkin akan tersenarai di dalam senarai teratas Filem Box-Office Malaysia. Hikayat Merong Mahawangsa dibintangi oleh Stephen Rahman-Hughes, Jing Lu, Gavin Stenhouse, Craig Robert
Fong, Eric Karl Henrik Norman, Keith Chong, Keith Chong,
W. Hanafi Su, Dato' Rahim Razali,Khir Rahman, Ummi Nazeera, Nell Ng, Jehan Miskin, Umi Aida,
Kuswadinata, Mano Maniam, Ravi Sunderlingam.

Seperti biasa sudah menjadi tradisi bagi blog SC untuk berkongsi sesuatu dengan pembaca setia blog SC, jadi kebetulan hari ini SC berkesempatan jadi penulis memutuskan untuk berkongsi maklumat filem ini dengan pembaca setia blog ini. SC juga turut menyediakan Trailer Video Hikayat Merong Mahawangsa sepertimana di bawah ini:

Hikayat Merong Mahawangsa Trailer



Apa yang SC dapat rasakan daripada apa yang kita dapat lihat daripada video trailer Hikayat Merong Mahawangsa, SC boleh simpulkan yang filem ini sangat menarik, walaubagaimanapun untuk dapatkan yang lebih jelas SC kena menonton dulu filem ini di pawagam.

SC: Jom ramai-ramai kita menonton Hikayat Merong Mahawangsa di Pawagam.

No comments:

Post a Comment