Followers

Saturday, June 17, 2017

Peraduan Raya Kongsi dan Menang Umobile

HARI ini SC ingin berkongsi dengan anda semua berhubung satu tawaran peraduan eksklusif daripada sebuah telco yang tidak asing lagi iaitu U Mobile. Kempen ini bermula pada 5 Jun 2017 dan berakhir pada 27 Ogos 2017. Pelanggan-pelanggan Umobile berpeluang memenangi sehingga RM6000 tunai dan juga RM3600 kredit panggilan umobile. 

Bagaimana untuk menyertai kempen ini? Mudah sahaja apa yang anda perlu buat hanyalah kongsilah kredit panggilan anda dengan rakan taulan mahupun ahli keluarga anda. Ada dua kategori hadiah khas untuk pelanggan setia umobile, pertama sekali hadiah bulanan di mana pelanggan perlu berkongsi kredit sekurang-kurangnya dua kali dalam satu minggu setiap minggu. Manakala hadiah mingguan sebanyak RM30 kredit panggilan pula menanti pelanggan umobile yang membuat transaksi kongsi kredit satu kali untuk seminggu. Klik di sini untuk keterangan lanjut

Apa lagi jangan lepaskan peluang keemasan peluang keemasan ini, tawaran terbaik daripada umobile. Anda tak dapat sertai kempen ini kerana anda bukanlah pelanggan umobile, tak mengapa anda boleh sertainya dengan berhijrah ke umobile sekarang kerana itulah pilihan yang bijak. Jadi jangan tunggu lama-lama nanti lama-lama anda terlepas peluang keemasan ini.

Sementara itu, umobile juga turut melancarkan kempen maafkan kami sempena Hari Raya Aidilfitri ini dengan memberi tawaran istimewa kepada bekas pelanggan umobile yang berhijrah ke telco lain kembali ke pangkuan umobile, ini sudah menarik apa tunggu lagi pastikan U menjadi pilihan anda. SC turut berkongsi video maafkan kami dari u dari umobile dendangan Kyoto Protocol. U memang pilihan terbaik. 


Ingin tahu lagi apakah yang ditawarkan oleh umobile lagi? apa lagi jomlah ke u.com.my banyak maklumat ada di sana untuk rujukan anda dan mungkin juga cubalah bandingkan U dengan telco anda. Adakah Telco anda terbaik mahupun U yang terbaik jawapan ada di sana. Lekas jangan buang masa layarilah sekarang. 

SC nak review sedikit tentang umobile ni sebab SC pun pelanggan umobile. Berdasarkan pengalaman SC menggunakan telco ini SC nak bagi 5 bintang dekat telco ini terutamanya dari segi data sebab sepanjang SC menggunakanya tidak pernah lagi kelajuan muat turun data tak stabil seperti mana-mana telco lain, biasanya kelajuanya hanya akan menurun selepas anda kehabisan kouta internet, paling menarik 1GB percuma setiap bulan diberikan kepada pelanggan yang setia dengan umobile. Jadi apa tunggu lagi U kena pilih U lah baru tau.

No comments:

Post a Comment