Followers

Saturday, August 19, 2017

Boboiboy Galaxy Episod 5

MUNGKIN ada pembaca blog SC ini merupakan peminat setia siri animasi Buatan Malaysia yang sememangnya diminati oleh semua golongan tidak kira kanak-kanak mahupun dewasa kerana sememangnya animasi ini memang universal jadi bebaslah di antara kita untuk menjadi peminat animasi ini atau tidak kerana animasi memang dicipta memang untuk semua golongan dan bukanlah hanya untuk kanak-kanak semata-mata. 

Animasi yang SC maksudkan ialah Boboiboy Galaxy. Sebenarnya ini bukanya baru sahaja berkongsi video animasi ini, sebelum SC telah kongsikan sebanyak 4 Episod. Dalam posting SC pada hari ini SC masukkan Boboiboy Galaxy Episod 5 khas untuk tontonan anda semua selaku pembaca setia blog ini walaupun blog ini sebenarnya tak seberapa kalau nak dibandingkan blog-blog lain yang lagi top kedudukanya.

Marilah bersama kita mengembara bersama Boboiboy beserta rakan-rakan seperjuanganya. SC hendak ingatkan di sini bahawa walaupun ia hanya siri animasi tetapi kita tidak boleh memandang rendah kepada animasi ini kerana bukan semua orang dikurniakan bakat besar untuk menjadi seorang animator .


Sama-samalah kita saksikan adakah Boboiboy dan rakan-rakan dapat menyelamatkan sfera kuasa (power sphere) dari jatuh ke tangan musuh yang ingin menggunakan sfera tersebut ke arah kejahatan yang boleh menghancurkan dunia sepertimana bencana gempa bumi yang sering berlaku di atas muka bumi Allah ini.

Sebelum SC melalut ke perkara yang lebih mengarut lebih baik kita menumpukan kepada video animasi Boboiboy Galaxy Episod 5 yang telah dimuat naik di laman perkongsian video yang terkenal yakni youtube yang dikendalikan oleh Google Inc. 

SC: Diharap video animasi ini mampu menghiburkan anda yang sedang beristirehat di rumah masing-masing.

No comments:

Post a Comment