Followers

Friday, September 8, 2017

Abang Lori Tenonenonet

LAMA juga SC tak mengemaskini blog ini kerana kesibukkan tugas SC, hari ini bagi tidak menghampakan anda semua SC memilih untuk berkongsi dengan anda semua sebuah lagu beserta lirik yang tengah hangat di pasaran masa kini. Lagu tersebut adalah lagu Abang Lori Tenonenonet.

LIRIK LAGU ABANG LORI TENONENONET

begini nasib jadi pemandu lori
kesana sini tiada yang menemani
harap kelindan semua tak dan
kuat membuta setiap masa di jalan
tenonenonet

ehhh bangunlah, tenonenonet
ehh diamlah, tenonenonet

kadang di jalan, aku merasa bosan
buka radio, dengar satu rancangan
cerita seram, tentang bunian
tiba – tiba muncul bau wangi wangian

tenonenonet
ehh bangun daa seram daa
tenonenonet
ehh diam daa ngantuk daa

tiba di simpang, aku merasa hairan
terlihat gadis, cantik manis rupawan
berjalan seorang, di tengah malam
terlintas berbagai di pikiran

lemah gemalai dia membawa uncang
tertanya hati kemanakah tujuan
ku perlahankan laju, lihat cermin sisiku
adakah ia masih di situ
woooooooo..

*music…

terlihat jelas ia senyum padaku
membuat hati ku jadi tak menentu
ku hentikan loriku, ku ajak bersamaku
siapa tau sehala tuju

ingin ku tanya cik adik nak kemana
tapi ku ragu adakah ia nyata
ku beranikan diri, ku baca ayat kursi
dan aku pun terus bertanya

awak mahu kemana
saya ingin kesana
sudikah abang hantar
boleh wahai cik abang

buat apa kesana
saya menuju pulang
cukup sampai di simpang
saya jalan seorang

sampai disimpang, aku terasa seram
di tengah hutan, kawasan perkuburan
panas pipiku, bagai di tampar auuuuww
rupanya si kelin dan kejut suruh jalan

Earn free bitcoin

1 comment: