Followers

Saturday, February 5, 2011

Game Mission Against Terror


HARI INI SC memilih untuk berkongsi dengan pembaca setia blog SC ialah sebuah permainan komputer atas talian yang semakin popular sejak akhir-akhir ini. Permainan komputer atas talian atau dalam nama bahasa inggerisnya Online Gaming Platform.

Permainan yang berada di dalam kategori First person shooting ini bernama Mission Against Terror atau ringkasnya (MAT Online). Ramai yang sudah mula mengemari permainan komputer ini sejak akhir-akhir ini.

Permainan ini boleh dimuat turun di laman web rasmi pengendali permainan komputer dalam talian itu di http://mat.cibmall.net/ secara percuma tanpa sebarang bayaran, walaubagaimanapun senjata-senjata yang ditawarkan dalam permainan ini kebanyakkan memerlukan pemain untuk top-up terlebih dahulu game tersebut.

Bagi SC game ini merupakan sebuah game yang mampu menghilangkan rasa bosan, terutamanya di waktu-waktu yang memerlukan kepada hiburan tertentu. Kelemahan game ini pula ialah terlalu ramai pemain yang bermain menggunakan speeder atau hack tool.



SC: Apa tunggu lagi marilah sama-sama kita melayan game ini, semoga pembaca setia kami terhibur dengan posting tak seberapa ini.

No comments:

Post a Comment