Followers

Wednesday, December 21, 2011

Filem Aku Bukan Tomboy

TELAH lama juga SC tidak mengemaskini blog ini, bukan kerana sengaja tidak mahu mengemaskini tetapi SC tidak mempunyai masa yang terluang untuk mengemaskini blog ini sebelum ini. Secara kebetulan hari ini SC mempunyai sedikit masa terluang jadi SC jadi Sc gunakanya untuk mengemaskini blog ini.

Hari ini Sc memilih untuk berkongsi dengan korang semua sebuah filem yang baru sahaja penulis menotnotonya semalam. Filem yang SC maksudkan ialah filem Aku Bukan Tomboy. Apabila bercakap mengenai filem ini adalah lebih elok terlebih dahulu SC kongsikan sipnopsis filem Aku Bukan Tomboy. Sipnopsis filem tersebut korang boleh baca sepertimana di bawah ini:

SIPNOPSIS FILEM AKU BUKAN TOMBOY

Filem Aku Bukan Tomboy mengisahkan tentang si gadis tomboy yang dibesarkan oleh bapanya selepas kehilangan ibunya sejak kecil. Di sebalik hati seorang gadis tomboi ini, dia turut menyimpan hati terhadap seorang lelaki, sama seperti perempuan normal yang lain. Akhirnya, tanpa disedari dia berada dalam percintaan tiga segi di antara dua jejaka iaitu Harry dan Burn.

WATAK PELAKON DALAM AKU BUKAN TOMBOY

 Selain Scha, Sam dan Syamsul, filem yang akan menemui penonton di pawagam tanah air pada esok 17 November 2011 ini turut menampilkan lakonan Harun Salim Bachik , Eira Syazira, Sheera Iskandar, Salina Saibi dan Zarina Zainordin.


VIDEO TRAILER AKU BUKAN TOMBOY



SC: SC dah menonton filem ini memang best korang bila lagi nak menonton filem ini????

No comments:

Post a Comment