Followers

Thursday, December 29, 2011

1Malaysia IPTV

HARI ini SC ingin berkongsi dengan korang semua sebuah saluran televisyen yang beronrientasikan protokol internet atau bahasa Inggerisnya "Internet Protocol Television". Saluran ini dikhabarkan semakin mendapat sambutan akhir-akhir ini.

Bagi mereka yang gemar menonton tv sambil melayari internet, saluran 1Malaysia IPTV memang sesuai untuk korang semua. Di samping itu, korang semua boleh menonton siaran rtm1, rtm2 dan tv3 secara dalam talian dengan menggunakan platform 1Malaysia IPTV.

Bagi mereka yang ingin mencuba saluran 1Malaysia IPTV bolehlah dengan sukarela melayari http://www.1malaysiaiptv.com.my. Buat masa ini perkhidmatan yang disediakan adalah percuma tak tahulah pula SC dalam masa-masa akan datang adakah ia akan dikenakan bayaran atau tidak. 

Mungkin di masa-masa yang akan datang, pihak 1Malaysia IPTV akan menyediakan lebih banyak lagi saluran untuk tontonan anda semua. Bagi mereka yang belum melayari laman web berkenaan  bolehlah mula melayarinya sekarang kerana ianya percuma. 

Selain daripada itu, pengendali turut menyertakan radio dalam talian yang diberi nama KLpop Radio. Banyak juga lagu-lagu yang menarik di putarkan untuk hiburan korang semua. Jadi apa lagi korang nak tunggu layarilah sekarang lagipun bukan kena bayar pun. 

SC: Memang best 1Malaysia IPTV ini memang rugilah kalau korang tak try tengok.....

No comments:

Post a Comment