Followers

Monday, August 22, 2011

Warrior Movie / Filem Warrior (2011)


HARI ini SC memilih untuk berkongsi dengan korang semua info tentang sebuah filem baru yang bakal menemui anda di pawagam berhampiran. Filem tersebut dikenali dengan nama Warrior. Sebagai mengucapkan terima kasih ke atas sokongan korang semua SC kongsikan info tentang filem ini seperti mana di bawah ini:

Nama Filem: Warrior

Sinopsis Warrior:

Hardy merupakan anak bongsu kepada bekas peninju alkohol pulang ke rumah di mana dia dilatih oleh bapanya untuk persaingan dalam kejohanan seni mempertahankan diri bercampur di mana lawanya adalah abangnya sendiri.

Dua saudara menghadapi perjuangan seumur hidup dan keluarga mereka berpecah, dalam dunia yang kejam Mixed Martial Art (MMA), yang berjuang pada tindakan di dalam drama Pahlawan Lion's Gate, seorang bekas marin yang dihantui oleh masa lalu yang tragik, Tommy Riordan, kembali ke kampung halamanya di Pittsburgh dan Enlist bapanya pulih dari ketagih arak, dan merupakan bekas jurulatih, menjadi jurulatih untuk melatih dia untuk kejohanan MMA tidak dapat hidup sebagai guru sekolah awam, kembali ke gelanggang amatur untuk mendapatkan peruntukkan bagi keluarganya di dalam sebuah perlawanan yang menawarkan ganjaran yang terbesar dalam sejarah MMA. Sebagai Tomy Blazes yang memilih jalan yang ganas ke arah memenangi hadiah. Walaupun beberapa tahun telah berlalu, tuduh menuduh dan pengkhianatan yang lalu Brendan menjadi asing dengan Tommy serta bapanya.

Tetapi Brendan tidak seperti seorang pemain underdog dan tidak mungkin Brendan akan tewas dengan Tommy, kedua-dua beradik itu akhirnya perlu berdepan dengan kuasa-kuasa yang mampu melunyaikan mereka selain mengutarakan yang paling hebat , pemenang mengambil semua pertempuran dalam hidup mereka.

Untuk memudahkan korang semua SC sertakan juga sipnopsis dalam bahasa inggeris sepertimana di bawah ini:

Warrior (2011) Sypnopsis

An ex-Marine haunted by a tragic past, Tommy Riordan (Hardy) returns to his hometown of Pittsburgh and enlists his father (Nolte), a recovered alcoholic and his former coach, to train him for an MMA tournament awarding the biggest purse in the history of the sport. As Tommy blazes a violent path towards the title prize, his brother, Brendan (Edgerton), a former MMA fighter unable to make ends meet as a public school teacher, returns to the amateur ring to provide for his family. Even though years have passed, recriminations and past betrayals keep Brendan bitterly estranged from both Tommy and his father.

But when Brendan’s unlikely rise as an underdog sets him on a collision course with Tommy, the two brothers must finally confront the forces that tore them apart, all the while waging the most intense, winner-takes-all battle of their lives.

Trailer Warrior (2011) / Warrior (2011) Trailer




SC: Best jugaklah cerita ni, jadi apa tunggu lagi.....

No comments:

Post a Comment