Followers

Saturday, February 4, 2012

Evo Polis Kejar Proton Satria GTi

HARI ini SC ingin berkongsi dengan korang semua sebuah video yang eksklusif yang memuatkan adegan kejar mengejar Skuad Helang Polis Diraja Malaysia (PDRM) menggunakan Kereta Peronda terbaru PDRM iaitu Mitsubishi Evo.

Hebat juga Skuad Evo PDRM ini beraksi, nampaknya mereka tidak berputus asa dan mengejar suspek sehinggalah suspek itu tertangkap. SC rasa dalam masa-masa akan datang PDRM perlu menambah Kereta Peronda yang berkuasa tinggi untuk memudahkan mereka menjalankan tugas dengan berkesan.

Selepas ini, SC berharap kerajaan menyediakan kereta-kereta Peronda Polis yang lebih canggih dan berupaya mengejar kereta yang berkuasa tinggi. Mungkin Mitsubishi Evo ini sudah memadai namun adalah lebih elok Kereta Peronda Polis menggunakan Kereta yang lebih berkuasa tinggi contohnya Ferari ke...apa ke... Subaru Impreza ke....

Walauapapun SC mengucapkan tahniah kepada Skuad Elit PDRM kerana berjaya menangkap suspek-suspek yang dikehendaki dengan adanya kereta Peronda Polis sepertimana Mitsubishi EVO ini.





SC: Tak boleh bayang kalau polis betul-betul pakai Ferari.

No comments:

Post a Comment