Followers

Friday, August 5, 2011

Command Conquer Red Alert 3


HARI ini SC ingin berkongsi dengan korang semua satu permainan komputer atau dalam Bahasa Inggerisnya Computer Games dalam kategori Strategi atau dalam Bahasa Inggerisnya Strategy . Permainan tersebut ialah Command & Conquere Red Alert 3.

Permainan ini memang sesuai kepada peminat-peminat Permainan Komputer dalam kategori Strategi. Dari hari ke hari semakin bertambah individu yang bermain permainan ini. SC sendiri memang amat meminati permainan komputer yang bercorak strategi ini.

Tambahan pula, sekarang ini bulan puasa jadi sekiranya tak ada kerja lain, bermainan permainan ini menjadi pilihan hati penulis sementara menunggu masuknya waktu berbuka puasa. Hari ini SC ingin mengulas sedikit berkenaan dengan permainan komputer ini.

Terlebih dahulu SC ingin terangkan Keperluan Asas Sistem untuk membolehkan pemain bermain dengan permainan komputer ini. Minimum System Requirement game tersebut adalah:

OS - Windows XP / Vista (32 Bit)
CPU: 2.0++ (Intel Pentium 4 / AMD Athlon 2000+; Multiple Core)
RAM: 1.0 GB ++
DVD Drive: 8 Speed

Display:
NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1800 or higher end DirectX 9.0c compatible gfx card

Maklumat lanjut sila layari http://www.strategyinformer.com/news/1808/red-alert-3-system-requirements

Video Red Alert 3


SC: Permainan/Game ini memang sesuai untuk dimainkan sementara menunggu waktu berbuka puasa itupun sekiranya tak ada kerja lain nak buat.

1 comment:

  1. Asalamualaikum & salam sejahtera,

    Saya ingin mencari kesemua siri permainan Red Alert dari 1 sehingga kini di sekitar Kuala Lumpur. Sekian, wasalam...

    ReplyDelete