Followers

Thursday, December 23, 2010

Mari Doakan Kejayaan Skuad Malaysia


HARI INI SC ingin bercakap mengenai sukan bola sepak, sepertimana yang kita semua tahu Skuad Bola Sepak Kebangsaan Negara kita telah pun berjaya menempah tempat ke Final Piala AFF Suzuki, sebagai rakyat Malaysia SC tumpang berbangga mengenainya.

Namun, bagi SC mungkin terlalu awal kita hendak memuji skuad kebangsaan kita jadi apa yang terbaik adalah bersama-sama kita doakan kejayaan skuad kebangsaan negara kita menjulang Piala AFF Suzuki.

Sekiranya Malaysia berjaya berjaya menjulang Piala AFF Suzuki, SC akan rasa gembira denganya, SC rasa bukan sahaja SC yang gembira malah seluruh rakyat Malaysia daripada seluruh pelusuk Malaysia juga akan bergembira denganya.

Malah kejayaan itu merupakan satu pencapaian terbaik selepas mutu skuad bola sepak kebangsaan semakin merosot beberapa tahun yang lalu. Kedudukan skuad bola sepak negara kita dalam ranking dunia juga terjejas beberapa tahun lalu, mungkin dengan kemenangan ini boleh memperbaiki sedikit kedudukan ranking dunia skuad bola sepak negara kita.

SC: SC sentiasa doakan yang terbaik buat rakyat Malaysia, semoga skuad Malaysia berjaya di Piala AFF Suzuki.

No comments:

Post a Comment