Followers

Saturday, December 18, 2010

Selamat Datang Ke Blog Sembang Cerita

ARTIKEL kali ini merupakan edisi pengenalan Blog Sembang Cerita, terima kasih kepada pelawat-pelawat yang baru mahupun yang lama melawati blog ini. Terlebih dahulu SC terangkan di sini bahawa blog ini dibuka untuk menggantikan blog JomBersembang atau dengan istilah yang lebih kompleks blog ini lahir hasil daripada penjenamaan semula blog JomBersembang.

SC ingin tegaskan di sini bahawa, penyiaran blog JomBersembang terpaksa dihentikan dengan serta-merta kerana timbulnya beberapa masalah teknikal yang akan mengganggu kedudukan blog JomBersembang dan juga pemiliknya.

Walaupun JomBersembang sudah bertukar kepada Sembang Cerita, namun SC tetap akan berusaha untuk menjadikan blog ini sebagai blog pelbagai guna dan akan memberi ilmu yang berguna kepada pelawat-pelawat yang setia.

Dalam masa yang sama, SC akan berusaha untuk menjadikan blog SC ini menjadi sama popularnya dengan blog JomBersembang tidak lama dahulu.

SC: "Patah tumbuh hilang berganti" Tak kiralah JomBersembang ke Sembang Cerita ke.....janji ia amat berguna pada kita. Sekian, Salam 1Malaysia.

No comments:

Post a Comment