Followers

Friday, November 25, 2011

Jangan Lihat Ke Dalam Lubang Ini

VIDEO LAWAK menjadi pilihan SC pada kali ini untuk dikongsikan bersama semua pembaca setia malah pembaca baru blog SembangCerita. Mungkin video ini boleh dijadikan hiburan buat korang semua di kala rasa bosan menjelma....ceeeewaah ayat berbunga-bunga tu.

SC rasa mungkin lawak lah jugak video ini, jadi di kesempatan ini SC ingin  kongsikan video lawak yang bertajuk Jangan Lihat Ke Dalam Lubang ini. Tajuknya bunyi macam menarik kan, malah mungkin ada yang akan salah tafsir tajuk video lawak ini.

Cuba tonton video di bawah ini, sudah diletak tanda amaran di kotak tersebut Jangan Lihat Ke Dalam Lubang ini, tetapi ada insan yang degil tetap melanggar amaran tersebut dengan melihat di dalam lubang tersebut. Hasilnya dia mendapat balasan daripada tindakan mereka sendiri. Tu lah orang dah larang tapi yang ko tetap degil nak lihat kat dalam lubang tu kenapa.



Daripada video di atas kita dapat lihat yang sudah menjadi lumrah manusia melakukan apa yang dilarang. Teringat pula SC dengan kata orang putih tu yang berbunyi "Trying an Error". Itulah nak lihat sangat apa yang dilarang tengok kan dah dapat malu.....

SC: Hairan juga SC sudah diletak amaran di situ jangan lihat ke dalam lubang ini tetap dia tu tetap lihat ke dalam lubang itu. Itulah degil sangat kan dapat penyakit....moral of the stories: jangan melakukan apa yang dilarang....

No comments:

Post a Comment