Followers

Friday, July 7, 2017

Aliff Amierul Bakat Cilik Baru Yang Bakal Bersinar

INDUSTRI muzik tanah air kini sedang berkembang pesat, saban hari ada sahaja artis baru yang dilahirkan. Hari ini industri muzik kita telah dianugerahkan dengan bakat cilik yang bakal menjadi bintang yang bersinar suatu hari nanti. Bakat cilik yang SC maksudkan ialah Aliff Amierul. Hari ini SC memilih untuk berkongsi berkenaan Aliff Amierul di dalam blog milik SC ini. 

Aliff Amierul muncul dalam sebuah lagu single yang bertajuk Ku Percaya telah mendapat tempat di hati peminat-peminat industri muzik negara. Suaranya memang ternyata ada kelainanya yang sendiri. Gemersik lunak medu suaranya membuatkan pendengar bakal terpegun dengan si cilik berbakat besar ini. 

Kehadiran Aliff Amierul dalam industri muzik tempatan memang di alu-alukan, tambahan pula bakatnya yang bakal bersinar ini hendaklah disia-siakan begitu sahaja jadi meletak beliau di dalam dunia yang penuh kesenian ini mampu memberi persaingan yang sihat kepada pemain-pemain industri di samping membuktikan kepada negara-negara luar bahawa kita juga mempunyai ramai bakat-bakat cilik yang mampu menjadi bintang yang bersinar suatu hari nanti. 

SC percaya suatu hari nanti Aliff Amierul mampu menyaingi populariti penyanyi cilik dari seberang yang popular satu masa dulu iaitu Tegar Septian dan mungkin dia mampu pergi lebih jauh lagi di dalam dunia seni suara tanah air kita.


Kehadirannya di dalam industri muzik negara kita mampu merancakkan lagi industri seni suara negara kita dalam keadaan ekonomi negara yang masih terumbang ambing ekoran ketidaktenuan ekonomi global di samping pemimpin yang begitu lemah dan tidak mampu mengatasi permasalahan ekonomi yang sedang melanda negara kita hari ini. 

Ku Percaya sebuah lagu single yang mendapat hits tertinggi di dalam laman sosial video milik Google Inc yakni Youtube, ini bermakna walaupun masih baru di dalam dunia seni suara Aliff Amierul sudah diminati ramai. SC berharap dengan adanya Aliff Amierul ini akan ada lebih banyak bakat-bakat cilik yang lain menjejaki langkah Aliff Amierul demi memartabatkan industri seni suara negara kita. 

No comments:

Post a Comment